شناسهٔ خبر: 39145576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل برگزار شد

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی با یاد «شهدای مدافع سلامت» از صبح امروز در استان اردبیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی با یاد «شهدای مدافع سلامت» طی مراسمی صبح امروز از محل سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل آغاز شد.

این رزمایش از پیش از ظهر امروز با رمز «یا اباعبدالله» در شهر اردبیل با بهره‌گیری از توان عملیاتی یگان جنگ نوین و بهداری یگان رزم تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت اردبیل و در شهرستان‌های استان نیز با حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی نواحی بسیج سپاه برگزار شد.

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پا‌ک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت با هدف گندزدایی، ضدعفونی و ویروس‌کشی معابر، اماکن عمومی و بیمارستان و ارتقاء روحیه مردمی در حال برگزاری است.

 

مشارکت ۱۲۰۰ نیرو در رزمایش دفاع بیولوژیک

سردار مستعد در این مراسم اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا صبح امروز در سراسر استان رزمایش دفاع بیولوژیک برگزار شد و در طی این رزمایش کلیه شهرهای استان اردبیل ضدعفونی شدند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در این رزمایش بیش از هزار و ۲۰۰ نیرو و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات نظامی مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: توان حداکثری خود را در راستای مقابله با شیوع کرونا به کار گرفتیم و امید است با همراهی بتوانیم در اسرع وقت این بیماری منحوس را از کشور محو کنیم.

 

سپاه و بسیج پیشقدم در پیشگیری و مقابله با کرونا

اکبر بهنام جو نیز در این مراسم گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان‌ها در کنار مردم بوده‌اند و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه در ضدعفونی معابر با تمام قوا وارد شده افزود: این ارگان بارها ثابت کرده در کنار مردم است و در ضدعفونی معابر که برای پاکسازی ویروس کرونا لازم و ضروری بوده پیشقدم است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ما به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نبودیم و نیاز به همکاری و وحدت و همدلی داشتیم که خوشبختانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همه ارگان‌ها پای کار آمدند.

وی از اهتمام و همکاری همه مردم در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: کادر درمانی و سایر ارگان‌ ها هر چقدر تلاش کنند در صورت عدم همکاری مردم با مشکل مواجه خواهیم شد و خوشبختانه مردم در این وضعیت خوب همکاری می‌کنند که جای تقدیر دارد.

بهنام‌جو گفت: روحیه بسیجی هرچقدر در استان بیشتر ترویج پیدا کند ما بیشتر در انجام کارهای بزرگ موفق خواهیم بود.

 

انتهای پیام/3463/111

نظر شما