شناسهٔ خبر: 39145499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۱۸ درصدی جابجائی کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جابجایی کالا‌ها و مایحتاج عمومی مردم در استان اردبیل ۱۸ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین ۹۹، ۷۱ هزارتن کالا جابجا شده گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۶۰ هزارتن بود این میزان جابجایی کالا ۱۸ درصد افزایش یافته است.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل ونقل افزود: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در مدت یاد شده ۵ هزار بارنامه نیر صادر شده است.

رحمتی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا را عنوان کرد و افزود: حمل کالا‌ها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

نظر شما