شناسهٔ خبر: 39145356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۹۱۰ پرونده تخلف درطرح نظارتی نوروزی هرمزگان تشکیل شد

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی نوروزی تاکنون، تعداد  هزار و ۹۱۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

صاحب‌خبر -

خلیل قاسمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی هرمزگان افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون(در ۴۱ روز کاری) از بیش از۳۱ هزار و ۵۸۲ مورد واحد صنفی مجاز و فروشگاه های بزرگ استان بازرسی انجام دادند.

وی بیان داشت: این بازرسی‌ها به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و احتکار نکردن کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در این ایام، در قالب طرح‌ نظارتی ویژه نوروز۹۹ صورت گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت مردمی دربخش مشارکت‌های مردمی ستاد خبری نظارت و بازرسی سازمان تعداد هزارو ۲۸۶ مورد گزارش از سوی مردم به صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ سطح دریافت کرده است.

قاسمی افزود: بیشترین تخلف های صورت گرفته در این مدت مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخنامه و نداشتن ارائه فاکتور بوده که برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گزارش کنند.

نظر شما