شناسهٔ خبر: 39145344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بازهم سپاه؛

توزیع بسته های معیشتی سپاه و بسیج استان هرمزگان در بین نیازمندان

در پی شیوع ویروس کروناتوزیع بسته های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی سپاه استان هرمزگان در چندین مرحله در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، در پی شیوع ویروس کرونا توزیع بسته های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی سپاه استان هرمزگان در چندین مرحله در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است.

حال آن که  کار خیر روزهای تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسد؛ لذا با فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیل کمک به نیازمندان از مهمترین اولویت ها و فعالیت ها در کشور است و با آغاز سال نو شاهد آن هستیم که اقشار و طیف گسترده ای از جامعه با کمک و همکاری هم در تلاش هستند که با این کار خیر و خدا پسندانه لبخند را مهمان خانه های نیازمندان کنند.

بندرلنگه

سعید رسولی فرمانده حوزه بسیج امام علی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به کمک های شبانه روزی خیرین به نیازمندان در ایام نوروز در سطح شهرستان گفت: توزیع ۲۰۰  بسته مواد غذایی در شهرستان بندرلنگه نمونه ای از این کار خیر است که توسط خیرین و با حمایت و پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج تهیه، و در بین نیازمندان و بسیجیان فعال این شهرستان توزیع می شود.

از این قبیل فعالیت ها در استان هرمزگان به ویژه در شهرستان بندرلنگه کم نداریم و نشناختن لبخند بر روی لبان فرزند نیازمند موجب ایجاد همدلی و نوع دوستی در بین اقشار جامعه می شود.

 

 حاجی آباد

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد از توزیع ۷۲۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان طی دو مرحله با توجه به شیوع ویروس کرونا و در آستانه سال نو خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد میرزاده در گفتگو با خبرنگار پیارم هرمز در حاجی آباد ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه، بسیج و نیروهای مردمی شهرستان حاجی آباد  در امر پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و دولتی، بازارها و تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، اظهار داشت: با توجه به درگیری جامعه و بخش‌های مختلف با شیوع این بیماری و در آستانه سال جدید توجه به نیازهای اولیه و اساسی اقشار نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان و آسیب از ویروس کرونا، مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی اباد با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی ناحیه مقاومت بسیج حاجی اباد در دو مرحله به تعداد 270 عدد در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است، افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های حمایتی دو میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷۰ بسته معیشتی توزیع شده تاکنون از سوی سپاه ناحیه حاجی آباد  در بین اقشار نیازمند شامل اقلامی همچون برنج، چای، روغن مایع، گوشت و مرغ بوده است.

 بندر پل

در پی شیوع ویروس کرونا شمار زیادی از گروه‌های جهادی، نیروهای بسیجی، مردمی و جوانان با انجام اقداماتی ازجمله ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی به مقابله با ویروس کرونا و کمک به خانوارهای کم برخوردار پرداخته‌اند.

ابوطالب زارعی مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر گفت: توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های بی بضاعت محله‌ پل اسلام آباد در آستانه سال نو از اقدامات قرارگاه جوادالائمه است.

زارعی در ادامه افزود: بسته های معیشتی به ارزش۵۰ میلیون ریال شامل اقلام بهداشتی و ضدعفونی، مواد غذایی شامل: مرغ، برنج، حبوبات، چای، روغن و غیره بود که میان این خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 رودان

سرهنگ پاسدار عبدالله صادقی فرمانده سپاه رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: پانصد بسته معیشتی با مشارکت سپاه ناحیه رودان و خیران با هدف کمک به معیشت خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونادر میان نیازمندان سطح شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه رودان افزود: دریافت کنندگان این بسته خانواده هایی هستند که زندگی و معیشتشان در اجرای طرح های مبارزه با ویروس کرونا آسیب دیده و نیازمند شده اند.

صادقی ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانوارها است که توسط گروه جهادی پایگاه های بسیج ناحیه رودان توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: توزیع این کمک‌ها و بسته‌های معیشتی با کمک سپاه و خیران همچنان ادامه دارد تا گام‌های بلندی برای رفع محرومیت در شهرستان برداشته شود.

قشم

در پی شیوع ویروس کرونا شمار زیادی از گروه‌های جهادی، نیروهای بسیجی، مردمی و جوانان با انجام اقداماتی ازجمله ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی به مقابله با ویروس کرونا و کمک به خانوارهای کم برخوردار پرداخته‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های بی بضاعت در آستانه سال نو از اقدامات قرارگاه جوادالائمه است.
سرهنگ سالاری در ادامه افزود: ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش۷۵۰ میلیون ریال شامل اقلام بهداشتی و ضدعفونی، مواد غذایی شامل: مرغ، برنج، حبوبات، چای، روغن و غیره بود که میان این خانواده های نیازمند در محله فینی ها و چاهتنگو و همچنین روستاهای صلخ و هنگام و رمکان توزیع شد

انتهای پیام/

نظر شما