شناسهٔ خبر: 39145311 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برای ارتقای یادگیری؛

چگونه فناوری بر تجربیات دانشگاهی دانشجویان تاثیر می‌گذارد؟

امروزه استفاده از فناوری در دانشگاه‌ها از مهم‌ترین ابزار ارتباطی به شمار می‌رود و تاثیر زیادی در نحوه یادگیری دانشجویان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تصور کنید آموزش یک رقابت و کنفرانس جهانی است که امروزه سازمان‌های تغییر آموزش را در کنار هم قرار می‌دهد. از دانشکده‌های دانشگاهی در دانشگاه‌های مشهور و استارت آپ‌ها گرفته تا نوآوران و توسعه دهندگان فناوری شرکت کنندگان و سخنرانان حاضر در کنفرانس هستند که به بهترین وجه برای ارائه بینشی درباره آینده آموزش و پرورش آمادگی دارند.

امسال، دانشکده بازرگانی کالج امپریال میزبان این رویداد است؛ بنابراین خوب است کمی بیشتر درباره روش‌هایی که از فناوری برای دانشجویان استفاده می‌شود، صحبت کنیم. رئیس دانشکده بازرگانی کالج امپریال، فرانسیسکو ولووسو می‌گوید: «ما از چند سال پیش سرمایه گذاری در فناوری را برای آموزش آغاز کردیم و در دوره‌های ارائه شده انعطاف پذیری برای ما بسیار مهم بوده است. به عنوان مثال وقتی اصول حسابداری دیجیتالی را به دانشجویان یاد دادیم، اشتراک‌ها ۳۰% افزایش یافت یا کار برای دانشجویان عمران بصورت آنلاین آسان‌تر شد.»

مثال دیگر درباره اینکه چگونه این کالج فناوری را در آغوش گرفته این است که این کالج اخیرا به یک مدرسه پیشرو در کسب و کار ملحق شده تا آموزش دیجیتالی جدیدی را برای ایجاد یادگیری منعطف‌تر راه اندازی کند. این برنامه با فناوری پیشرفته امکان تجربه یادگیری منعطف‌تر و دسترسی جهانی را برای دانشجویان و اساتید فراهم می‌کند.

این کالج قصد دارد تا با برنامه‌های مدیریتی خود آموزش را متحول کرده و به منظور ارتقای دانشجویان از روش‌های یادگیری آنلاین یا تجربیات چهره به چهره استفاده کند.
 

نظر شما