شناسهٔ خبر: 39145012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار مرکزی؛

مردم استان کمک بزرگی برای کنترل ویروس کرونا داشتند

استاندار مرکزی گفت: ۹۶ درصد مردم این استان در راستای اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت موازین منع تردد در روز طبیعت با مسئولان همراهی داشتند که قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده افزود: مردم استان در سایه آگاهی و مشارکت در پویش خانه‌نشینی کمک بزرگی را برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا داشتند.

وی توضیح داد: عوامل اجرایی و انتظامی و کادر درمانی استان تلاش مستمر و مسئولانه‌ای را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند که ارزشمند است.

استاندار مرکزی  اظهار داشت: در تداوم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز پنجشنبه محدودیت ترافیکی و تردد در شهرها برای مسافران و خودروهای غیربومی است و در نشست کارگروه پدافند غیرعامل که فردا برگزار می‌شود در خصوص نحوه فعالیت برخی واحدهای تولیدی و صنوف از ابتدای هفته آتی تصمیم سازی می‌شود.

آقازاده اضافه کرد: تمامی واحدهای عرضه کالای اساسی در استان  فعال هستند و نیازهای اساسی مردم استان نیز درحدکافی ذخیره شده و هیچ مشکلی برای تامین و توزیع مایحتاج مردم وجود ندارد.

وی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  استان مرکزی درزمینه کووید ۱۹ روند کاهشی دارد و امید است که مردم با تداوم همراهی خود بازه زمانی مهار بیماری را کوتاه تر کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه خیران استان همراهی ارزشمندی را در تامین نیازهای کادر درمان در جریان شیوع کرونا دارند بیان کرد: یکی از نیازهای مهم استان تامین دستگاه  ونتیلاتور برای بیماران بدحال تنفسی است که امید است هر چه سریعتر با تامین آن بتوان شمار تخت‌های ویژه  را افزایش داد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما