شناسهٔ خبر: 39143993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

راه اندازی تور مجازی و انتشار آثار تاریخی لرستان

قاسمی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعطیل بودن اماکن تفریحی و گردشگری لرستان و ممنوعیت سفرها، تور مجازی و سایت لرستان راه اندازی شده است و مردم می توانند آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری لرستان را نظاره گر باشند.

صاحب‌خبر -

«سید امین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  با راه اندازی تور مجازی و بهره مندی از فضای مجازی فرصتی فراهم شد تا آثار تاریخی و گردشگری لرستان را منتشر سازیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان داشت: بیش از ۱۰۰ ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی منتشر شده است که از این تعداد ۳۰ کلیپ تصویری و ۷۰ پست با مضمون عکس از جاذبه ها بوده است.

 

وی از وضعیت اطلاع رسانی و معرفی استان از طریق لینک تور مجازی و سایت لرستان خبر داد و افزود: با راه اندازی این تور مجازی مردم می توانند از ۴۴ اثر طبیعی و تاریخی لرستان به صورت نمای ۳۶۰ درجه بازدید نمایند.

 

قاسمی بیان کرد: آماده سازی و انتشار اپلیکیشن های لرستان گردی و معرفی صنایع دستی استان از دیگر برنامه های میراث فرهنگی در زمینه معرفی استان است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا مراکز گردشگری و تفریحی لرستان همچنان تعطیل بوده و از مردم می خواهیم با ماندن در خانه به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

 

 

پایان پیام/ 666

نظر شما