شناسهٔ خبر: 39143611 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در چهاردهم فروردین

روز پنجشنبه چهاردهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

ایلنا: امروز (پنجشنبه چهاردهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز پنجشنبه چهاردهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت چهاردهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت چهاردهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت هفدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز پنجشنبه چهاردهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «باجناق‌ها» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم کمدی به تهیه‌کنندگی کامران پاک‌منش و کارگردانی عماد خطی، محصول شبکه استانی دنا است که بازیگرانی همچون محمد یگانه، علیرضا دیلمی، اکبر دانیالی، مسعود نیک پی، فردین یزدانی و سیمین غلامی در آن به ایفای نقش پرداختند.

موضوع «باجناق‌ها» مربوط به چند همریش یا باجناق است که قصد دارند برای دختر آخر خانواده شوهری مناسب پیدا کنند و در این میان هرکدام بتواند برای آخرین دختر خانواده که راهنمای گردشگران به مناطق دیدنی استان را به عهده دارد، شوهر مناسب پیدا کند از ارث بیشتری برخوردار خواهد شد...

همچنین در این روز فیلم سینمایی «آواز در خواب» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این اثر که در ژانر اجتماعی کمدی ساخته شده محصول ۱۳۹۷ سینمای ایران است.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود، می‌توان به فیلم سینمایی «ماموریت خارق‌العاده» به کارگردانی اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: کای لین یک افسر پلیس هنگ کنگ است که برای نفوذ و ریشه کن کردن یک کارتل بزرگ مواد مخدر در هنگ کنگ انتخاب می‌شود. او در تشکیلات مربوط به توزیع مواد این کارتل نفوذ کرده و با جلب اعتماد رئیس تشکیلات توزیع موفق می‌شود محل معامله بعدی کوکائین را بفهمد. او درمی‌یابد که رئیس تشکیلات...

این فیلم که در ژانر پلیسی ساخته شده محصول سال ۲۰۱۷ سینمای چین است. یی هانگ دوان، ژان هوانگ، یوتینگ لانگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «سکسکه» پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۸ سینمای هند است.

نظر شما