شناسهٔ خبر: 39143516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمدید اعتبار مجوز بغل‌نویسی خودروها تا پایان اردیبهشت

تهران- ایرنا- معاون عملیات ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: اعتبار مجوز بغل‌نویسی خودروها تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد اما متقاضیان پس از تاریخ اعلامی و رفع همه گیری ویروس نسبت به پیگیری امور خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه پلیس راهور، سرهنگ داوود قاسمیان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن کشور در شرایط ویژه و تأکید مسئولان بر تردد کمتر شهروندان در معابر و جاده‌ها، در اجرای امریه رئیس پلیس راهور ناجا، مجوزهای بغل‌نویسی خودروها تا پایان اردیبشت تمدید شد.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و عدم مراجعه نمایندگان شرکت‌های خصوصی به ستاد پلیس راهور استان‌ها برای تمدید مجوزهای بغل‌نویسی خودروها، مقرر شده اعتبار مجوزها تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه تمدید شود. لذا از این دسته از متقاضیان درخواست می‌شود پس از تاریخ اعلامی و رفع همه گیری ویروس نسبت به پیگیری امور خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت.  تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

نظر شما