شناسهٔ خبر: 39142287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام استاندار برای تقدیر از مردم و گرامیداشت اولین شهید سلامت خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از همراهی مردم با مسوولان در فرآیند مدیریت بیماری کرونا در استان از مقام شادروان وحید یحیوی، نخستین شهید خدمت نظام سلامت خراسان شمالی تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ، متن پیام دکتر شجاعی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

درگذشت شادروان جناب آقای دکتر وحید یحیوی، پزشک فوق تخصص انکلوژی وعضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، این نیروی فداکار و زحمتکش را به همسر گرانقدر و خانواده محترم شان و همچنین به همکاران شان که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به مردم خدمت رسانی می‌کنند تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال می‌خواهم این شهید خدمت با معصومین و اولیاء الهی محشور گردند.

مردم قدرشناس ایران و خراسان شمالی تلاش پزشکان، پرستاران، بهورزان، نیرو‌های خدوم بسیجی، انتظامی، هلال احمر، اصحاب رسانه و ... را فراموش نمی‌کنند و به پاس همین قدردانی، مردم شریف خراسان شمالی روز طبیعت را در خانه‌ها ماندند تا سایه این بیماری طاقت فرسا از سطح جامعه رخت بندد و دوباره سلامتی برای تک تک مردم به ارمغان آورده شود.

بر خود لازم می‌دانم از آگاهی و موقعیت شناسی بالای مردم خراسان شمالی قدردانی کنم و به اطلاع شان برسانم این همراهی بهترین هدیه شما به خدمتگزاران تان در مجموعه حاکمیتی استان بود که هفته‌ها با برگزاری ستاد مدیریت این بیماری خطرناک و جهان گیر سعی می‌کنند با اجرای طرح‌های مختلف بر مشکلات این بیماری و پیامدهایش فائق آیند.

با همراهی عالی شما مردم بزرگوار ما برخود لازم می‌دانیم امور را با جدیت بیشتر به گونه‌ای در استان به پیش ببریم تا با سیر نزولی مبتلایان به بیماری کرونا روز‌های امید و سلامتی را به شما و خانواده‌های محترمتان هدیه کنیم.

انتهای پیام/د

نظر شما