شناسهٔ خبر: 39141691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه اردبیل:

قابلیت‌های کشاورزی پارس آباد در تحقق «جهش تولید» به کارگیری شود

پارس آباد - فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: به واسطه پتانسیل بسیار مناسب کشاورزی موجود در پارس آباد، می‌توان اهداف سال جهش تولید را در این منطقه به خوبی اجرایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان پارس آباد عنوان کرد: شهرستان مرزی پارس آباد دارای پتانسیل کشاورزی بسیار بالایی بوده و می‌توان اهداف سال جهش تولید را با تکیه بر ظرفیت‌های موجود به خوبی در این منطقه اجرایی کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با بیان اینکه پارس آباد دارای اهالی انقلابی و ولایت مدار بوده که در همه امور پیشتاز هستند، یادآور شد: مردم ولایت‌مدار منطقه مغان همواره با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: اهالی پارس آباد مغان به مانند گذشته پای آرمان‌های امام راحل؛ شهدای والامقام و رهبری معظم انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد.

بابازاده در جریان این سفر از ورودی‌ها و خروجی‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد بازدید کرده و از بسیجیان همیشه در صحنه منطقه که در ایستگاه‌های سلامت شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی بودند تقدیر کرد.

وی در ادامه سفر خود از نگاهتگاه ۸۰ تختخوابی درمانگاه خاتم‌الانبیاء بسیج نیز بازدید کرده و از کادر درمان این درمانگاه تقدیر به عمل آورد.

نظر شما