شناسهٔ خبر: 39141632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی از کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی به فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی و پرستاری و پرسنل این مرکز در مقابله با ویروس کرونا و درمان شهروندان قدردانی نمود.

 در این پیام آمده است:

به نام حضرت حق

جناب آقای ابول نژادیان

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

با سلام و دعای خیر

اینک که روز‌های سخت و اندوهباری را در سایه یک ویروس منحوس میگذرانیم و میبینیم که دوستان و یاران و همراهان ما چونان برگ خزان از هجوم این بیماری بر زمین می‌ریزند، نباید در کنار این تلخ کامی ها، اتفاقات دیگری که مایه آرامش جان و دلگرمی روح و روان می‌شوند را فراموش کرد. اتفاقاتی که نشان از معنویت باشکوه شما و همرزمانتان در درمان بیماران دارد. ایستادن شمع وار پزشکان و پرستاران در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند و مجاهدات شما و همکارانتان بر پیشانی تاریخ خواهد درخشید.

بدون تردید تلاش متعالی مدیریت عالی استان، استاندار شریعتی در راس این هرم، شما و همکاران محترمتان، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر و دیگر ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری استان این تلخی‌ها را به شیرینی تبدیل خواهد کرد و بدون شک پایمردی مردم خوزستان در خودقرنطینگی حماسه‌ای بر حماسه تلاش شما خواهد افزود و ان شاءالله با عنایات حضرت صاحب العصر (عج) بزودی شاهد رخت بر بستن این ویروس از سرزمین مقدس ایران اسلامی و همه جهان خواهیم بود.

بر خود لازم دانستم به پاس تلاش‌های عاشقانه شما و همکاران محترمتان در حوزه‌های مختلف درمان و به نمایندگی از همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر مراتب تقدیر و سپاس خود را تقدیم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی تان را آرزو دارم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

انتهای پیام/م

نظر شما