شناسهٔ خبر: 39141588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موفقیت آمیز بودن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه با تمهیدات پیش‌بینی شده، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی رسانه‌ها با موفقیت اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه با تمهیدات پیش‌بینی شده، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها، همکاری خوب مردم و افزایش نظارت نیروی انتظامی با موفقیت اجرا شد.

او با بیان اینکه ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، افزود: نیرو‌های گشت این اداره کل در حاشیه رودخانه و پارک‌های بزرگ شهر موردی از مراجعه خانواده‌ها مشاهده نکردند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیرو‌های شهرداری اصفهان اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی‌های پارک‌ها و تفرجگاه‌ها کرده و اجازه ورود خودرو‌ها و شهروندان به داخل آن را نخواهند داد.

او گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

محمدحسینی اظهار کرد: محدودیت‌ها و سختگیری‌ها فقط برای سلامتی خانواده‌ها است، زیرا بهترین هدیه و عیدی به این مدافعان سلامت ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

نظر شما