شناسهٔ خبر: 39141560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اردبیل:

فعالیت رسانه‌ها برای ترغیب مردم به حضور در خانه ادامه دار باشد

اردبیل - فرماندار اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌ها برای ترغیب مردم به خانه ماندن، گفت: امیدواریم حرکت فرهنگی انجام یافته تا پایان شکست کرونا با نهایت قدرت ادامه دار باشد.

صاحب‌خبر -

مسعود امامی یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر از تمامی رسانه‌هایی که با عملکردهای مثبت فرهنگی مردم را ترغیب به حضور در منازل کردند، صمیمانه قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد این حرکت ثمر بخش تا پایان شکست کرونا ادامه دار باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بهداشتی و درمانی عنوان کرد: کادر بهداشتی و درمانی اردبیل نیز به واسطه زحمات شبانه روزی که متحمل شدند سهم بزرگی در جلوگیری از شیوع ویروس و درمان بیماران دارند.

فرماندار اردبیل مشارکت مناسب مردم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را نیز ستود و یادآور شد: از برخورد مدنی و تعامل شایسته مردم فهیم شهرستان اردبیل نیز در روز سیزده بدر با تمام وجود قدردانیم.

وی افزود: دولت با تمام امکانات و توان خود برای مقابله با ویروس کرونا در میدان بوده و در این راستا ضروری است مردم نیز در کنار خدمتگزارانشان با حضور در منازل به شکست این بیماری یاری رسانند.

فرماندار اردبیل ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل، تصریح کرد: تمهیدات بسیار ویژه ایی با کمک عوامل محترم پلیس راهنمایی، پلیس راه، انتظامی، شهرداران، بخشداران، دهیاران و نیروهای بسیج صورت پذیرفت که نتیجه آن خلوتی بی سابقه در سطح تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی اردبیل در روز گذشته بود.

امامی یگانه ادامه داد: بالغ بر ۷۰ نقطه را با همکاری عوامل محترم انتظامی، راهور و شهرداری مورد محدودیت ترافیکی و تردد قرار دادیم و مردم نیز همکاری بسیار ستودنی از خود نشان دادند.

نظر شما