شناسهٔ خبر: 39141547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تقدیر استاندار همدان از مردم، در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی

استاندار همدان از مشارکت عموم مردم و دست اندرکاران در بخشهای مختلف اجرایی، انتطامی، خدماتی و رسانه ای استان در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه روز سیزدهم فروردین قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان با صدور پیامی از همراهی و مشارکت عموم مردم و دست اندرکاران بخشهای مختلف قدردانی کرد.
 
در این پیام آمده است:

سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سالهای اخیر روز آشتی با طبیعت تلقی می‌شود و طبق سنت هر ساله  مردم در روز ۱۳ فروردین  به دامن طبیعت رفته و یک روز را خارج از منزل سپری می‌کنند.

امسال مردم خوب استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در منزل ماندند و زمینه موفقیت و اثربخشی طرح و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری را فراهم کردند که از همکاری و همراهی تمامی مردم فهیم استان همدان تشکر می‌کنم.

با بررسی‌هایی که از سطح شهر و محورهای ورودی و خروجی شهر و تفرجگاه‌ها انجام گرفته و طبق گزارش فرمانداران، مردم استان همکاری بسیار خوبی در روز طبیعت داشته و اکثر آنها از  خانه خارج نشدند که  این امر گام بزرگی در قطع زنجیره انتقال ویروس و مقابله با آن خواهد بود.

46

برچسب‌ها:

نظر شما