شناسهٔ خبر: 39141356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

۱۰ دوره تربیت کادر متخصص قرآن در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بیش از ۱۰ دوره تربیت کادر متخصص قرآن طی سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفت‌وگو با مهر اظهارکرد: از دو- سه سال گذشته در حوزه فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی تمرکز و تلاش ما بر محور آموزش تخصصی قرآن‌کریم و تربیت کادر متخصص بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۰ دوره تربیت کادر متخصص در خراسان‌جنوبی برگزار شد، بیان‌کرد: با توجه به احساس نیازی که وجود دارد این برنامه در سال ۹۹ نیز پیگیری می‌شود.

رضایی ادامه‌داد: هدف‌گذاری ما بر این است که با برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصصی طی دو تا سه سال آینده خراسان‌جنوبی را از نظر تأمین کادر متخصص بی‌نیاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده نیز برگزاری بیش از ۱۰ دوره تربیت کادر متخصص و همچنین آموزش‌های تخصصی قرآن‌کریم پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن‌کریم سطح چهار و بالاتر، برگزاری دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن‌کریم و برگزاری کارگاه‌های یک روزه و سه روزه سبک زندگی قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: به طور کلی برای برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن‌کریم در سال جاری یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار پیشنهاد داده‌ایم تا گامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی با برگزاری این دوره‌ها برداشته باشیم.

رضایی یادآورشد: از این میزان اعتبار پیشنهادی، ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به صورت ویژه برای بحث دوره‌های آموزش تخصصی قرآن‌کریم است.

نظر شما