شناسهٔ خبر: 39141044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۵ خودرو متخلف در جاده‌های نیشابور جریمه شد

مشهد- ایرنا- سرپرست پلیس راه نیشابور گفت: در اجرای طرح منع ترددهای غیرضروری روز ۱۳ فروردین ۳۵ خودرو متخلف در جاده‌های این شهرستان جریمه و ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عرفانی‌مهر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز طبیعت با همکاری شهروندان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد جاده‌های خلوت در نیشابور بودیم.
وی افزود: با این حال تعداد اندکی افراد متخلف مقررات وضع شده را رعایت نکردند که منجر به ۳۵ مورد جریمه پنج میلیون ریالی، توقیف پنج دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس راه شد.
وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ورود بیش از یکصد خودرو دارای پلاک غیربومی به نیشابور در مبادی ورودی این شهر جلوگیری شده است.
رییس پلیس راهور نیشابور نیز گفت: در روز طبیعت بیش از ۵۰ خودرو در این شهر به دلیل تردد غیرضروری اعمال قانون شد.
سرهنگ جواد حقدادی افزود: براساس تصاویر ضبط شده از طریق دوربین‌ها در ۱۳ فروردین میزان تردد خودروها در این شهر نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵درصد کاهش یافت و پنج درصد باقیمانده هم شامل خودروهای پلیس، آتش‌نشانی و کادر بهداشتی بوده است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه هفته آینده به مدت یک‌ هفته تمدید شده است.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما