شناسهٔ خبر: 39139415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راهداری لرستان:

۳۳۴ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شدند

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: از یکم تا دوازدهم فروردین ماه تعداد ۳۳۴ دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرگاران، اظهار داشت: در روز دوازدهم فروردین ۳۶ دستگاه از ناوگان باری استان لرستان به بندر امام اعزام شده و در مجموع طی ۱۲ روز تعطیلات نوروزی تعداد ۳۳۴ دستگاه از ناوگان لرستان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بندر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به استان و سایر نقاط کشور مشارکت کرده است.

وی، گفت: علیرغم تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تدابیر سازمان راهداری و تلاش جهادی فعالان حمل و نقل جاده‌ای، تاکنون هیچ گونه وقفه‌ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیفتاده و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از رشد ۸۹۷ درصدی صدور بارنامه حمل کالا در دوازدهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در دوازدهم فروردین امسال تعداد ۲۹۹ فقره بارنامه حمل کالا در استان صادر شد، این در حالی است که سال گذشته در همین روز ۳۰ فقره بارنامه صادر شده بود.

شرفی، گفت: در مجموع از یکم تا دوازدهم فروردین ماه امسال، تعداد سه هزار و ۳۲۳ فقره بارنامه در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با دو هزار و ۱۱۷ فقره بارنامه صادره، ۵۷ درصد افزایش دارد و این نشان دهنده همکاری توأم با تعهد و تعصب فعالان حمل و نقل کالای استان نسبت به تخلیه بنادر و حل مشکلات کشور در برهه حساس کنونی است که جا دارد قدردان زحمات بی دریغ تمام این عزیزان به ویژه شرکت‌ها و رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان لرستان باشیم.

نظر شما