شناسهٔ خبر: 39139216 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهدید کادر درمانی در آمریکا برای جلوگیری از افشاگری

مقامات بیمارستانی در آمریکا کارکنان بخش درمان را تهدید کرده‌اند در صورتی که درباره کمبود‌های کاری خود افشاگری کنند از کار اخراج خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، مقامات بیمارستانی در آمریکا کارکنان بخش درمان را تهدید کرده اند در صورتی که درباره سختی‌ها و کمبود‌های کاری خود افشاگری کنند از کار اخراج خواهند شد.

در همین رابطه، مینگ لین، یکی از پزشکان اورژانس اعلام کرد به دلیل مصاحبه درباره ناکافی بودن تجهیزات پزشکی از کار اخراج شده است.

همچنین ایالت نیویورک که بیشترین قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دارد، به کارکنان بخش بهداشت و درمان هشدار داده است که حق مصاحبه بدون مجوز را ندارند.

سخنگوی اتحادیه پرستاران ایالت واشنگتن نیز اعلام کرد: این ظالمانه است که بیمارستان‌ها دهان پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان را به زور می‌بندند تا وجهه خود را خوب نشان دهند.

بر اساس آمار دانشگاه هاپکینز در رابطه با شیوع ویروس کرونا در جهان و آمار جان‌باختگان و مبتلایان به این ویروس در کشورهای مختلف، در حالی که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۹۰۰ هزار نفر گذشته، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا مرز ۲۰۰ هزار نفر را رد کرد.

بر اساس آمار دانشگاه هاپکینز، ۲۰۵۴۳۸ نفر تاکنون در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین در پی شیوع این ویروس، ۴۵۲۸ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. در این بین ۸۷۶۲ مبتلا به ویروس کرونا نیز توانسته‌اند مجددا سلامتی خود را بدست آورند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۵ هزار مبتلا به ویروس کرونا در جهان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما