شناسهٔ خبر: 39139042 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار حوادث امروز چهاردهم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری عامل فروش الکل‌های تقلبی تا حریق منزل مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل توزیع الکل های تقلبی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی مسمومیت الکلی تعدادی از شهروندان آبادانی در ۴۸ ساعت گذشته که متاسفانه منجر به فوت۳ نفر از جوانان این شهرستان شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار  این فرماندهی  قرار گرفت.

او افزود: ماموران  پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی  عامل اصلی توزیع الکل های مسموم را در یکی از مناطق حاشیه آبادان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی آبادان درخاتمه با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس به توزیع و فروش الکلهای تقلبی در آبادان اعتراف و بیان داشته الکل های تقلبی را از شخصی دیگری خریداری کرده که پرونده بهمراه متهم جهت تکمیل تحقیقات نهایی  در اختیار پلیس آگاهی  قرار گرفته است،گفت: متاسفانه علیرغم اینهمه هشدارهای پزشکی و پلیسی پیرامون عدم مصرف هرنوع الکلی بخصوص در این شرایط حساس بازهم شاهد گرایش برخی از جوانان به سوی مصرف این نوع مواد هستیم که از خانواده ها تقاضا مندم نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۷:٢٠دقیقه  یک مورد حریق  منزل مسکونی ، واقع در منطقه سرحانیه اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی ) به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه  آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند افزود:خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت  .    

  مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر ادامه داد:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                               

  انتهای پیام/ د

نظر شما