شناسهٔ خبر: 39138970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

مسوول پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان از تداوم بارش‌ها تا بعد از ظهر امروز در استان خبر داد و گفت: از بعد از ظهرهم تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ریحان امیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبار باران، رعد و برق و رخداد تگرگ خواهیم بود.

وی افزود:  میزان بارش‌ها در شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز و سنندج قابل ملاحظه‌تر بوده و منجر به ایجاد آبگرفتگی‌های موقت خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها، مردم باید از هر گونه تردد در حاشیه مسیل‌ها،  رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

امیدی‌راد تصریح کرد: از  بعد از ظهر امروز تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود همچنین در روز جاری امکان انتقال بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق به استان و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روز شنبه هفته آینده عبور یک موج زودگذر باعث ابری و مه‌آلود شدن هوا و رگبار و رعد و برق در استان خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه دما طی پنج روز آینده روند افزایشی دارد، یادآور شد: در روز یکشنبه هم هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

نظر شما