شناسهٔ خبر: 39138863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرمربی مورد نظر در دسترس نیست

مدیرعامل استقلال همچنان به دنبال دیدار با مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز نتوانسته با سرمربی تیمش ارتباط بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خلاف آن چیزی بود که فرهاد مجیدی انتظار داست چرا که او و شاگردانش صراحتا از گزینه دیگری که عبدالرضا موسوی باشند حمایت کرده بودند.

نتیجه این انتخاب از سوی وزارت ورزش این بوده که هواداران استقلال موضع‌گیری تندی علیه مدیرعامل جدید و وزیر ورزش داشته باشند.

جالب اینکه فرهاد مجیدی هم در همین راستا خود را از دسترس خارج کرده و حاضر نشده حتی تلفنی هم با احمد سعادتمند گفت‌و‌گویی داشته باشد. این در حالی است که مدیرعامل استقلال چند نفر را مامور کرده تا واسطه برقراری ارتباط او با مجیدی باشند.

واقعیت امر این است که مجیدی اصلا علاقه‌ای به کار کردن با مدیرعامل جدید باشگاهش را ندارد و شاگردانش نیز در این مسیر او را همراهی می‌کنند.

ادامه این وضع نه تنها حواشی و مشکلات استقلال را بیشتر خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد گزینه وزارت ورزش خیلی زود اعتبار خود را نزد اعضای تیمش و هواداران استقلال از دست بدهد.

مجیدی در حال حاضر در دبی بسر می‌برد و فقط با افرادی که لازم می‌داند ارتباط می‌گیرد و در این سو سعادتمند همچنان منتظر است حداقل یک تماس تلفنی با سرمربی تیمش داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما