شناسهٔ خبر: 39138848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تمام خودروهای الکتریکی 2020 لوتوس به فروش رسید

شرکت خودروسازی لوتوس اعلام کرد در مدت زمان تقریبا کوتاهی از سال 2020 میلادی تمام خودروهای الکتریکی مدل جدید خود را به فروش رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شاید در نگاه اول سوپر خودرویی مثل لوتوس 2020 یا Lotus Evija اتومبیلی گران‌قیمت به نظر برسد که افراد زیادی توانایی خرید آن را ندارند ولی آمارهای منتشرشده از میزان فروش این خودرو نشان می‌دهد تمام دستگاه‌های تولیدشده از مدل 2020 لوتوس به فروش رسیده است.

سوپر خودروی الکتریکی لوتوس بااینکه قیمتی برابر با 2.6 میلیون دلار دارد ولی توجه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به اتومبیل‌های الکتریکی را به سمت خود جذب کرده و توانسته است ازلحاظ فروش موفقیتی بزرگ را برای شرکت لوتوس به ارمغان بیاورد. نکته جالب‌توجه و بااهمیت در مورد سوپر خودروی الکتریکی Lotus Evija به فروش رسیدن تمامی دستگاه‌های آن پیش از عرضه رسمی به مشتریان است.

طبق اعلام لوتوس جدیدترین مدل خودروی الکتریکی این شرکت در اوایل تابستان 2020 عرضه می‌شود. کارشناسان معتقدند حداکثر 130 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. موفقیت در پیش‌فروش اتومبیل Lotus Evija بدون شک باعث می‌شود مدیران این شرکت بیش از گذشته بر روی تولید خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده و مدل‌های جدیدتر و پرقدرت‌تری از این وسایل نقلیه را تولید کنند.

شرکت سازنده خودروی Lotus Evija هنوز میزان درآمدزایی خود از پیش‌فروش این اتومبیل را اعلام نکرده ولی شواهد حاکی از آن است که این شرکت درفروش سوپر خودروی الکتریکی لوتوس 2020 سود کلانی را به دست آورده و در مقایسه با سایر خودروسازان اروپایی به موفقیت بزرگی دست یافته است.

عواملی چون آلودگی هوا، آلودگی صوتی و گران بودن سوخت‌های فسیلی سبب شده است در چند سال اخیر مردم کشورهای مختلف جهان به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی گرایش پیدا کنند. به وجود آمدن چنین بازاری سبب شده شرکت‌های بزرگ خودروسازی نیز بیش از گذشته بر روی تولید این نوع از وسایل نقلیه تمرکز کنند.

انتهای پیام/4144/

 

 

نظر شما