شناسهٔ خبر: 39137908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی استاندار از همراهی خردمندانه مردم گیلان در روز طبیعت

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با قدردانی از مردم استان و رفتار خردمندانه آنان در روز ۱۳ فروردین که در خانه‌ها ماندند و به طبیعت نرفتند، تأکید کرد : باید پایبندی به پویش در خانه بمانیم، همچنان استمرار داشته باشد.

صاحب‌خبر -

  ارسلان زارع  چهارشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی افزود: گزارش فرمانداران سراسر استان حاکی از همراهی خوب مردم فهیم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا طی روزهای اخیر به ویژه امروز است که به سبب حفظ سلامتی خود، خانواده‌ و جامعه از حضور در طبیعت خودداری کردند.

وی این مهم را نشانه آگاهی و فرهنگ غنی گیلانیان دانست و از آحاد مردم استان قدردانی کرد.

وی همچنین از تلاش ها و همکاری سازمان‌ها، نهادها، سمن‌ها و فعالان سیاسی - مدنی و نیز افراد موثر در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ازجمله فرمانداری ها، صداوسیما، رسانه های جمعی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی کرد.

استاندار گیلان بیان کرد : اطمینان دارم مردم گیلان به ویژه اصناف تا پایان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا یعنی بیستم فروردین ماه همکاری خود را ادامه می‌دهند تا از جمله استان هایی باشیم که زودتر جشن شکست کرونا را برپا خواهیم کرد.

گفت و گوی تلفنی رئیس مجلس با استاندار

همچنین امشب علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مدیریت بیماری کرونا از همکاری خوب مردم استان در خودداری از حضور در طبیعت تشکر کرد.
 لاریجانی با اشاره به اهمیت کمک خیران و نهادهای حمایتی ازجمله بسیج، کمیته امداد و بهزیستی؛ خواستار توجه به اقشار آسیب پذیر همچون کارگران روزمزد و افرادی که فاقد شغل هستند، شد.
 ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این گفت و گوی تلفنی از روند نزولی آمار مبتلایان به کرونا در استان و تشکیل کمیته هایی برای بررسی کارشناسانه به منظور ارائه پیشنهادات در پسا کرونا در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ستاد ملی خبر داد.

نظر شما