شناسهٔ خبر: 39137884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعضای هلال احمر اندیمشک برای تولید ماسک آستین بالا زدند

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با تلاش اعضای این جمعیت، ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار شهروندان این شهرستان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زهرا بهاروندی رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با توجه به «اطلاعیه‌ها» مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و موارد بهداشت فردی در اندیمشک برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ لازم و حائز اهمیت است.

او بیان داشت: جمعیت هلال احمر اندیمشک از آمادگی کامل برای آگاه بخشی به جامعه و انجام خدمت در حوزه مقابله با بیماری کرونا ویروس برخوردار است.

بهاروندی با اشاره به طرح «غربالگری نانوایی‌ها» در مناطقی از اندیمشک تصریح کرد: غربالگری ادارات، کارگاه‌های بهداشتی و غربالگری برخی روستا‌ها از طرح‌های جمعیت هلال احمر اندیمشک برای مقابله و مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک به همت اعضا جمعیت هلال احمر اندیمشک اشاره کرد و اظهار داشت: این کار با همکاری اعضا، شهروندان نیک‌اندیش این شهرستان انجام می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون ۵ هزار عدد ماسک توسط جمعیت هلال احمر اندیمشک تولید و در بین مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شد.

این مقام مسئول این اقدام را به منظور حمایت از خدمات کارکنان عرصه سلامت لازم دانست و  افزود: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی و همگانی است.

زهرا بهاروندی بر لزوم آگاه‌سازی جامعه تأکید و بیان کرد: شکست بیماری کرونا نیازمند قطع زنجیره انتقال، رعایت کامل موارد بهداشت فردی و پرهیز از تردد‌های غیرضروری در سطح معابری شهری است.

او گفت: جمعیت هلال احمر اندیمشک تا عبور از بحران کرونا با تمام توان در صحنه حضوری فعالی خواهد داشت و از خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی در حوزه مقابله با بیماری کرونا کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما