شناسهٔ خبر: 39137830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

فداکاری «نیرو‌های بهداشت و درمان» یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس

آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» گفت: فداکاری نیرو‌های بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر این روز‌ها در جنگ با بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) یادآور ایثارگری‌هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می‌دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان اظهار داشت: فداکاری نیرو‌های بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر این روز‌ها در جنگ با بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) یادآور ایثارگری‌هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می‌دادند.

وی گفت: مردم هیچ‌وقت شجاعت و از خود گذشتگی نیرو‌های بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهیاران و همه فعالان و مسئولان بخش بهداشت، درمان و سلامت فرشتگان نجاتی هستند که در دفاع از حیات مردم با به خطر انداختن سلامتی خود و جان بر کف با همه وجود و امکانات تلاش می‌کنند تا بحران شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند.

حسینی بوشهری گفت: وظیفه ما مسئولان و مردم در قبال مدافعان سلامت مردم این است که با رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشت فردی و جمعی آنان را در این راه کمک کنیم.

وی با آرزوی شفای عاجل برای مبتلایان به ویروس کرونا و رخت بر بستن هر چه زودتر این ویروس، برای درگذشتگان این بیماری از خداوند سبحان آمرزش طلب کرد.

سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های حوزه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و افزود: کارکنان حوزه سلامت استان با تمام وجود برای کنترل شیوع ویروس کرونا و خدمت به مردم شبانه‌روزی خانه و خانواده خود را رها کرده‌اند و از مردم درخواست دارند با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی آنان را در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما