شناسهٔ خبر: 39137828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نقاهتگاه بیماران کرونایی در ملایر ایجاد شد

همدان- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: نقاهتگاه بیماران کرونایی با ۱۵۰ تخت در یکی از سالن‌های ورزشی این دانشگاه تجهیز و ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

محمدعظیم خدایاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نقاهتگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای زمان بحران آماده‌سازی شده است.

وی افزود: در صورت نیاز بیماران کرونایی برای سپری شدن دوران نقاهت خود در این مکان بستری می‌شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه این نقاهتگاه با مشارکت ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان آماده شده است ادامه داد: عملیات ضدعفونی و استقرار این تخت‌ها با همکاری نیروهای جهادی انجام شده است.

خدایاری تاکید کرد: در این برهه زمانی حساس موظف به رفع بحران کرونا هستیم و باید در راستای کاهش دغدغه‌های اجتماعی پیش‌روی این بحران تلاش کنیم.

وی با مطلوب ارزیابی کردن شرایط ملایر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر نیز در کنار دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تمام امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله با بحران کرونا را بکار گرفته است.

خدایاری افزود: تا قطع زنجیره بیماری کرونا مردم باید قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.

طبق اخرین گزارش رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین، ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که ۳ هزار و ۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس این گزارش طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ هزار و ۹۸۷ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۱۳۸ نفر آنها فوت کرده‌اند.

نظر شما