شناسهٔ خبر: 39137827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

مردم قزوین روز طبیعت را به روز سلامت تبدیل کردند

قزوین- معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: مردم قزوین با ماندن در خانه روز طبیعت را به روز سلامت تبدیل کردند و نمره قبولی گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: هم استانی‌های قزوینی در سیزده بدر، نمره ۲۰ همیشگی خودشان را تکرارکردند و در روز طبیعت نمره ۲۰ همیشگی خودشان را تکرار کردند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: با توجه به توصیه‌ها و درخواست مسئولین از مردم برای ماندن در منزل در روز ۱۳ بدر، تمامی مردم مثل همیشه همراهی کردند و در خانه ماندند.

حبیبی بیان کرد: روز طبیعت و ۱۳ بدر امسال استثنایی بود و کمتر کسی چنین رخدادی را به یاد دارد که از مردم بخواهند که در خانه بمانند.

معاون سیاسی استانداری قزوین افزود: سلامت همشهری‌ها ایجاب و اقتضا می‌کرد که این تصمیم سخت اتخاذ شود چرا که در راستای کاهش زنجیره انتقال امروز در صورت رعایت نکر دن توصیه‌ها و خروج از منزل می‌توانست خدای ناکرده خبرساز شود که خوشبختانه شاهد بودیم مردم همت کردند و این روز را در خانه ماندند و پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، خالی از جمعیت بود.

حبیبی تصریح کرد: مردم روز طبیعت را به روز سلامت تبدیل کردند لذا شایسته است از مردم عزیز و موقعیت شناس، با فرهنگ و فرهیخته استان تشکر و قدردانی کنیم.

حبیبی در پایان یادآور شد: از فرمانداران، بخشداران، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش، هلال احمر و تمامی دستگاه‌های عضو ستاد در تمهیدات و اقدامات انجام شده، به ویژه در روز ۱۳ فروردین تشکر صمیمانه داریم.

نظر شما