شناسهٔ خبر: 39137819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت و زمان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین است، گفت: ادامه روند طرح منوط به تصمیم حوزه بهداشت و درمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در برنامه استودیو سلامت شبکه استانی دنا از همکاری خوب مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه در روز طبیعت قدردانی کرد و این همکاری را نشان از فرهنگ بالای مردم استان دانست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در مورد زمان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: زمان این طرح تا ۲۰ فروردین است اما اگر عزیزان بهداشت و درمان و دانشگاه تشخیص دهند و اعلام کنند که می‌شود صنوف خاصی یا ادارات و مدارس باز شوند ما گوش به فرمان آنها در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات دولت برای افرادی که از این شرایط متضرر شدند، گفت: دولت تمهیدات خوبی برای افرادی که بیکار شدند یا از این شرایط متضرر شدند اندیشیده است، البته اکثریت افرادی که در این استان هستند به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند و سرمایه کلانی ندارند که با مشکل کمی مواجه شده باشند اما تمهیدات خوبی اندیشیده شده که حوزه اقتصادی استان جزئیات کامل آن را ارائه خواهد کرد‌.

این مسوول ادامه داد: اما در خصوص پرداخت افراد که از کار بیکار شدند و اختصاص وام با بهره تمعیداتی شده است چرا که ما جز‌ء استان‌هایی بودیم که در این خصوص پیشنهاد داشتیم و مدافع مردم شریف استانمان بودیم.

جمالی خاطرنشان کرد:  خیلی از این افراد در زندگی روزانه خود دچار مشکل هستند اما در این شرایط ایثار کردند و ما حامی آنها هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما