شناسهٔ خبر: 39137559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 20 کیلو گرم تریاک در آمل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر از 2 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت ۲ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.


وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین حمل مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم ۲۰ کیلوگرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در وسایل شخصی آنان جاسازی شده بود، کشف شد، متهمان، پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ثقفی با بیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، خاطرنشان کرد: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

وی افزود: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نظر شما