شناسهٔ خبر: 39136811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بازتاب

خاطره مهاجم معروف ایتالیا از رونالدو دروغ درآمد!

رونالدو از سرمربی خواست ۱۵ دقیقه دیگر اجازه حضور او در میدان را داده و اگر او موفق به زدن دو گل نشد، دستور تعویض را صادر کند. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه، رونالدو دو گل به ثمر رساند!! مارکا مدعی شد در دوران حضور کاسانو در رئال مادرید این تیم سه بار مقابل لاکرونیا به میدان رفته که هرگز چنین شرایطی رخ نداده

صاحب‌خبر -

آنتونیو کاسانو بین سالهای 2006 تا 2007 یک فصل و نیم را در ترکیب رئال مادرید و در کنار رونالدو نازاریو بازی کرده و همیشه این ستاره برزیلی را مورد تحسین قرار داد. با این وجود داستانی که اخیرا کاسانو در مورد این بازیکن روایت کرده از واقعیت به دور است.

 

 

کاسانو گفت: "ما در مقابل لاکرونیا با یک گل عقب بودیم. حریف تیم آماده ای بود و هواداران نیز به نشانه اعتراض برای بازیکنان رئال مادرید و خصوصا رونالدو سوت می زدند. سرمربی قصد داشت رونالدو را تعویض کرده و رودفان نیستلروی را وارد میدان کند. رونالدو از سرمربی خواست 15 دقیقه دیگر اجازه حضور او در میدان را داده و اگر او موفق به زدن دو گل نشد، دستور تعویض را صادر کند. بعد از گذشت 15 دقیقه، رونالدو دو گل به ثمر رساند."

اما مارکا مدعی شد در دوران حضور کاسانو در رئال مادرید این تیم سه بار مقابل لاکرونیا به میدان رفته که هرگز چنین شرایطی رخ نداده است. اما حتی اگر کاسانو نام حریف را نیز اشتباه گفته باشد، رونالدو در دوران حضور او در رئال مادرید فقط یک بار در نیمه دوم موفق به زدن دو گل شد که به دیدار مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان و دقایق 86 و 88 بازمی گردد.

نظر شما