شناسهٔ خبر: 39136324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لسترسیتی مشتری جدید کوتینیو

خبرگزاری میزان- هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه لسترسیتی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فیلیپه کوتینیو بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش با بایرن مونیخ قصد دارد بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد. تاتنهام، منچستریونایتد، آرسنال و چلسی وضعیت هافبک برزیلی بارسلونا را زیرنظر دارند، هرچند احتمال بازگشت وی به لیورپول هم وجود دارد.

برندان راجرز، سرمربی کنونی لسترسیتی که تیمش در حال حاضر در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در دوران حضورش روی نیمکت سرمربیگری لیورپول بهترین بازی‌ها را از کوتینیو می‌گرفت و این ستاره برزیلی هم از کلیدی‌ترین بازیکنان وی در آن دوره بود.

لسترسیتی قصد دارد برای فصل آینده در پروژه‌ای تیم خود را تقویت کند. روزنامه «لستر مرکوری» انگلیس گزارش داد کوتینیو یکی از گزینه‌های اصلی لسترسیتی در نقل‌وانتقالات تابستانی است و آنها حتی حاضر هستند تا ۱۶۰ میلیون یورو هم برای جذب این بازیکن هزینه کنند.

این مبلغ بسیار بالایی محسوب می‌شود،  اما مدیران باشگاه بارسلونا براین عقیده هستند که لسترسیتی توانایی خرید بازیکنی همچون کوتینیو را دارد.

کوتینیو ۲۷ ساله این فصل در ۳۲ بازی از رقابت‌های مختلف باواریایی‌ها را همراهی کرده که حاصل آن ۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما