شناسهٔ خبر: 39135945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Road To The Olympics + تریلر

اگر در قرنطینه خانگی به غیر از تماشای فوتبال و فیلم و سرگرمی‌های دیگر اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستید مطمئنا به دنبال پرطرفدارترین‌ها هستید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بازی Steep: Road To The Olympics نخستین بار توسط کمپانی یوبی سافت انسی (ubisoft Annecy) در پنجم دسامبر سال ۲۰۱۷ طراحی و نشر شد و در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن چهار، پی سی و ایکس باکس قرار گرفته است. محتوای این نوع بازی اکشن و ورزشی بوده است. بازی اکشن ورزشی در واقع بازی است که راه شما را باز می‌کند تا به المپیک سفر کنید، آزادانه در دنیایی باز و گسترده از جمله کوه‌های مرتفع آلپ حرکت کنید و قهرمان المپیک شوید.

این نسخه از بازی شامل پنج مسابقه مختلف و هیجان انگیز است و نقشه‌های راه به صورت دلخواه و آزادانه توسط کاربر انتخاب می‌شود. سه مسابقه این بازی در Wingsuit و اسنوبورد ژاپن و دو مسابقه دیگر آن در مناطقی از کره جنوبی به نام Big Air Olympic وDownhill برگزار می شود و کاربر توانایی یک سفر کوتاه و رویایی را به این مناطق خواهد داشت. این مراحل با نام بتا مشهور است. گیمر هایی که مرحله بتا را با موفقیت طی کرده بودند، در مسابقات Downhil در جایگاه نخست جدول رده بندی می توانستند قرار بگیرند و همچنین با قید قرعه یک بلیط سفر به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در شهر پیونگ چانگ بود نیز شامل شان می‌شد.

به بیان ساده‌تر، کاربرانی که در بازی الحاقی Steep : Road To The Olympics امتیازات بالایی کسب کنند، شانس بالایی در قرعه کشی تماشای بازی های المپیک زمستانی را به خود اختصاص می دهند. اینک یوبی سافت با کمک کمیته بین المللی المپیک و شرکت اینتل اقدام به برگزاری مسابقات steep برای شش بازیکن و حضور آن ها در بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ کرده است. فینال مسابقات steep: Road To The Ohympics در کتوویژ واقع در لهستان در استودیوی ال سی ال برگزار شد.

91m0TSf55WL._AC_SL1500_

شش نفر اولی که در فاصله صد و سی روز مانده به المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی توانسته بودند نسخه بتا را با کسب سه مدال طلا با موفقیت طی کنند و همچنین دو نفر به صورت تصادفی و سه نفر دیگر از بین گیمر های به فینال رسیده، انتخاب خواهند شد. این شش نفر در مسابقات اسنوبورد، رقابت کردند و هرکدام که موفق شد تمام مراحل را با کسب امتیاز بالا طی کند، به مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی پیونگ چانگ و تجربه دیدن واقعی محیط المپیک دعوت شدند.

در واقع شرکت یوبی سافت با این عمل می خواست کاربران را به دل بازی‌های زمستانی ببرد و تجربه‌ای جدید را برای آنها رقم بزند. البته هر چند شرکت سافت تلاش کرده که به محیط بازی PS4، عمق و هیجان بیشتری ببخشد، اما آنچنان که باید نتوانسته است این کار را انجام دهد و آنطور که انتظار می‌رفت، نبوده است. تعداد مسابقات المپیک در این نسخه به ۹ عدد می‌رسد که از نظر کاربران کافی به نظر نمی‌رسد.

اغلب این مسابقات را طراح برای اسکیت بورد طراحی کرده است که این مسئله باعث شده تا طرفداران اسکی جای خالی آن را در بازی حس کنند. چیزی که در این بازی از نظر کاربران دلچسب است، سیستم امتیاز دهی است که کاملا دست و دل باز است و در برخی مراحل امتیازات نجومی و عجیبی را برای گیمر لحاظ می‌کند. در بین مسابقات المپیک که در این نسخه طراحی شده، به جز اسکی بقیه ورزش‌ها حتی بدون تمرین اولیه گیمر هم می توان امتیازات خوبی گرفت و موفق شد.

steep-screen-03-ps4-us-22jun16

تریلر این بازی هیجانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

حجم ویدئو: 33.63M | زمان ویدئو: 00:08:47

نظر شما