شناسهٔ خبر: 39134528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی خیمه معرفت مجازی در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه معرفت مجازی در زنجان خبر داد و گفت: در قالب این طرح مسابقات متعددی اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شیوع کرونا و عدم اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برای قطع زنجیره این ویروس برنامه‌های متعددی از سوی اوقاف در فضای مجازی اجرایی شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی متعدد در فضای مجازی افزود: همچنین برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در این ایام طرح خیمه معرفت در فضای مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح فرهنگی و مذهبی در قالب سه مسابقه « قرآن بخوان جایزه بگیر»، « نقاشی بکش جایزه بگیر» و « شعر بخوان جایزه بگیر» در حال اجراست، تصریح کرد: همچنین یک مسابقه دیگر نیز در قالب سه جمله کوتاه با موضوع «کرونا»، «پرستار» و «سردار سلیمانی» در حال اجراست.

موسوی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه 20 فروردین امسال است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند اثار خود را از طریق ایتا، تلگرام به شماره 09109179953 ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین، به جای خیمه‌های معرفتی که هر سال در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه ایجاد می‌شد، قرار شد تا ایستگاه‌های سلامت در بقاع متبرکه دایر شود.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما