شناسهٔ خبر: 39134476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسئول خیرین قرارگاه:

حدود ۲۰۰۰ نفر در قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان فعالیت دارند

مسئول خیرین قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان مبارزه با کرونا گفت: حدود ۲۰۰۰ نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شهرستان سمنان موسوم به قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، عباس نظری اظهار کرد: حدود ۲۰۰۰ نفر از اقشار مختلف ازجمله مسئولین شهر، روحانیت، پایگاه‌های بسیج، اداره اوقاف، حرم مطهر حضرت یحیی (ع)، محله‌های اسلامی، دفتر آستان قدس رضوی و سایر خیرین و مردم در این قرارگاه فعالیت دارند.

وی افزود: محور فعالیت قرارگاه شامل تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و دستکش و توزیع بین مردم به‌صورت خانه به خانه و گندزدایی مناطق و آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی و همچنین مراقبت‌های پس از ترخیص از بیمارستان در قالب قرنطینه بیماران با تهیه صبحانه و ناهار و شام و لباس و علاوه بر این‌ها تهیه لباس بیمارستانی و ماسک جهت بیمارستان و کادر درمانی می‌باشد.

مسئول خیرین قرارگاه یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان تصریح کرد: با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی نسبت به خریداری اقلام موردنیاز جهت تولید ۳۰ هزار عدد ماسک و همچنین ۳۰ هزار قوطی محلول ضدعفونی تهیه و توزیع شده است و تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا این روند ادامه دارد.

وی عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مندند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌حساب شماره ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۸۹۷۴۶۹ بانک انصار به نام قرارگاه خیرین و محرومیت‌زدایی واریز نمایند.

نظری همچنین عنوان کرد: نیروهای تخصصی داوطلب مردمی در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، پرستاری، دانشجویان پزشکی، پزشکان و پرستاران بازنشسته، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و غربالگری نیز می‌توانند با مراجعه به این قرارگاه با ما همکاری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه مرد می مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان سمنان موسوم به قرارگاه یحیی بن موسی الکاظم (ع) از اواخر اسفندماه فعالیت خود را آغاز و تا شکست ویروس منحوس با مدد الهی و توسل به ائمه معصومین و یاری خیرین محترم ادامه دارد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما