شناسهٔ خبر: 39134187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقصد بعدی کوتینیو لیگ برتر است؟

لسترسیتی جدیدترین مشتری فیلیپ کوتینیو، ستاره خلاق و برزیلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از شیوع ویروس کرونا نیز مشخص نبود آیا بایرن مونیخ علاقمند به حفظ فیلیپ کوتینیو و پرداخت بند هنگفت 120 میلیون یورویی به بارسلونا برای دائمی کردن قرارداد او خواهد بود یا خیر، اما حالا و با بحران های مالی حاصل از این بیماری دیگر تقریبا تردیدی وجود ندارد که فیلیپ کوتینیو در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می شود.

 

 

با توجه به عدم علاقه بارسلونا به حفظ این بازیکن، آینده فیلیپ کوتینیو کاملا در شرایطی نامشخص قرار دارد. سایت گل مدعی شد لسترسیتی جدیدترین مشتری این هافبک برزیلی بوده و قصد دارد برای خرید او با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شود.

 

برندان راجرز، سرمربی فعلی لستر در گذشته و در آنفیلد سرمربی فیلیپ کوتینیو بوده و نقش مهمی در شکوفایی او ایجاد کرد. البته لستر علاقه ای به خرید دائمی کوتینیو نداشته و قصد دارد او را به صورت قرضی و با بند خرید در تابستان سال 2021 جذب کند.

 

خود فیلیپ کوتینیو نیز علاقمند به بازگشت به لیگ برتر بوده و نشریه میرر مدعی شد او به نزدیکانش گفته رفتن از فوتبال انگلیس اشتباه بزرگی برای او بوده و حالا کوتینیو خواهان حضور دوباره در فوتبال جزیره است. البته تیم هایی چون چلسی و منچستریونایتد نیز خواهان انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو هستند و به نظر می رسد با این اوصاف لیگ برتر مقصد بعدی این بازیکن در تابستان پیش رو خواهد بود.

نظر شما