شناسهٔ خبر: 39134121 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الحشد الشعبی:

آمریکا تلاش دارد با تنش‌زایی در عراق توجه‌ها را از وضعیت بحرانی خود منحرف کند

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی گفت که آمریکا تلاش دارد با راه انداختن تنش در عراق توجه‌ها را از وضعیت نابسامان داخلی خود منحرف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی بغداد الیوم، «علی الحسینی»، از فرماندهان الحشد الشعبی، امروز -‌چهارشنبه- گفت که آمریکا تلاش دارد با راه انداختن تنش در عراق توجه‌ها را از وضعیت نابسامان داخلی خود منحرف کند. 

وی گفت: «آمریکا در دوره سختی قرار دارد و وضعیت داخلی و همچنین موقعیت دولت این کشور بسیار پیچیده و بغرنج است و به همین خاطر تلاش دارد بحران را به دیگر کشورها منتقل کند.»

او در ادامه گفت: «این‌که اخیرا شماری از رسانه‌های آمریکایی اطلاعاتی را مبنی بر احتمال حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی منتشر کرده‌اند، تلاشی است برای دور کردن توجه‌ها از بحران کرونا که آشوب بسیاری در این کشور به پا کرده است. آمریکا که نتوانسته این بحران را کنترل کند،‌ در پی آن است که در دیگر کشورها ایجاد بحران کند تا دستاویزی برای انتخابات خود داشته باشد.»

الحسینی گفت: «الحشد الشعبی اکنون توانایی‌های بسیار بالایی در قیاس با سال ۲۰۱۴ دارد و آماده پاسخگویی به هر چالشی است. آمریکا جرات نخواهد کرد به الحشد الشعبی حمله کند و جتی اگر چنین شود پاسخی درخور به تجاوزشان می‌دهیم.»

 

نظر شما