شناسهٔ خبر: 39133861 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وسواس تمیزی گلاره عباسی در روزهای کرونا

خبرگزاری فارس

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مخاطبان «سوینا» درجه یک هستند. بچه های فعال در «سوینا» هم خیلی متعهد، دقیق و باسواد هستند. من از این بابت خیلی شانس دارم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

گلاره عباسی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، گفت: در این روزهای قرنطینه از صبح چندباری خانه را تمیز می کنم و وسایل را جابه جا می کنم. اینطوری انرژی ام تخلیه می شود و کمی هم البته وسواسی تمیزی در روزهای کرونا دارم. خانه را دائم ضد عفونی می کنم. خداراشکر کار صدا و ضبط کردن طوری است که از خانه هم می توانی انجام بدهی و کار کنی.

وسواس تمیزی گلاره عباسی در روزهای کرونا

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اوضاع فعلی «سوینا»، سینمای ویژه نابینایان توضیح داد: الان رادیو هم داریم. شما با بچه های ما در ارتباط بودید. خود بچه ها کار می کنند و برنامه ها رادرست می کنند. این اتفاق خوبی است و اینکه من می توانم این ماجراها را پیش ببرم کاری نیست که من انجام می دهم. واقعا بچه های گروه کارها را از جمله برنامه سازی و ادیت و میکس را پیش می برند. واقعا قصه شب جزو برنامه هایی است که هر شب پخش می شود و هرشب ۳۰ دقیقه قصه رساندن به آنتن رادیو خیلی کار سختی است. موسیقی روی آن می گذارند و ادیت می کنند. همه این بچه ها خیلی متعهد، دقیق و باسواد هستند. من از این بابت خیلی شانس دارم.

موسس سوینا اذعان کرد: همه هنرمندان کنار من کمک کردند، نیما رئیسی، نیما کرمی، شبنم مقدمی و خیلی از دوستان کمک کرده اند. اسم های زیادی هست که اگر بخواهم بگویم وقت را می گیرم. خود دوستان نابینا و از همه مهم تر مخاطب درجه یک داشتن آدم را به ذوق می آورد. می توانی احساس کنی که چقدر دلت می خواهد کار کنی. مخاطب ما در زمینه کتاب صوتی که به تازگی داشته ایم نشان داد بهترین چیز داشتن مخاطبی است که پای کار تو باشد.

بازیگر« شیار ۱۴۳» در ادامه در پاسخ به اینکه سنگ صبورش چه کسی است، گفت: دوستانم سنگ صبور من هستند. دوستان صمیمی زیادی دارم. من سعی می کنم چیزهای سختی که احتیاج به صبوری و تحمل دارد به خانواده منتقل نکنم که پریشان نشوند. بنابراین دوستانم من را تحمل می کنند.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما