شناسهٔ خبر: 39133706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت فردی که سلامت مردم را با برپایی عروسی تهدید می‌کرد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت. در راستای صیانت از حقوق عامه فرد متخلفی که علیرغم صدور دستورات بهداشتی مبادرت به برپایی جشن عروسی و اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی کرده بود بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

بازداشت فردی که سلامت مردم را با برپایی عروسی تهدید می‌کردمحسن گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شب گذشته فردی که علیرغم تذکرات بهداشتی و عدم توجه به اخطاریه‌های شبکه بهداشت شهرستان اقدام به برگزاری مراسم عروسی کر ه بود دستگیر شد.
او ادامه داد: اقدام این فرد باوجود اطلاع رسانی‌های گسترده در سطح شهر و فضای مجازی و تذکر حضوری به این فرد متاسفانه فرد اقدام به بر پایی مراسم عروسی داشت.

او ضمن دعوت مردم فهیم شهرستان به پرهیز از هرگونه تجمعات و مراسمات غیرضروری خواستار توجه شهروندان به دستورات بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شد و اعلام داشت بازداشت این فرد متخلف اقدام پیشگیرانه‌ای خواهد بود برای سایر مراسمات و تجمعات غیرضرور مشابه و حفظ سلامت عمومی که رعایت آن با توجه به قوانین موضوعه و مدون و دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که اخیرا ابلاغ شده و لازم الاجراست.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها:

نظر شما