شناسهٔ خبر: 39133244 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمودی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توجه به تولید داخل، جهش تولید را محقق می‌کند

مدیر کل امور اتباع وزارت کشور گفت: برای تحقق شعار جهش تولید لازم است در سال ۹۹ توجه به تولید داخلی و اقتصاد در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در میان اتباع خارجی اظهار کرد: ویروس کرونا قبل از آغاز سال ۹۹ شرایط بسیار سختی را برای هم‌وطنان عزیز و اتباع خارجی ما ایجاد کرد؛ برای رفع این بیماری نیاز به تلاش همگانی مسئولان و توجه به توصیه‌های ستاد ملی کرونا داریم تا ویروس کرونا ریشه‌کن شود.

او درباره نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر انقلاب مبنى بر «جهش توليد» گفت: شعار جهش تولید در راستای رونق تولید و تاکیدات رهبری قرار دارد و لازم است که در سال ۹۹ توجه به تولید داخلی و اقتصاد در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور یادآور شد: نقش مردم در تحقق جهش تولید قابل انکار نیست و با توجه به تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه صورت گرفته، نیاز به اتحاد، همدلی و همراهی بیشتر مردم عزیز کشور هستیم.

محمودی در پایان گفت: تمام کارگزاران، مدیران و مسئولان  باید با برنامه ریزی‌های مناسب پیگیر شعار سال و فرمان مقام معظم رهبری باشند تا به روشنایی و ثبات در حوزه تولید‌ داخلی برسیم.

بیشتر بخوانید: تحقق جهش تولید با افتتاح پروژه‌های تولیدی در استان فارس

انتهای پیام/

نظر شما