شناسهٔ خبر: 39133203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد ۱۹۷هزار خودرو در جاده‌های استان/ کاهش ۲۴ درصدی تردد‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محور‌های همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی پناهنده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  با اشاره به کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان  گفت: همه محور‌های مواصلاتی استان همدان  شاهد کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک هستند.

او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در پی شیوع کروناویروس ترافیک، گفت: تردد در محور‌ها بسیار کم است که امیدواریم تا پایان امروز این روند ادامه یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: محور‌های شلوغ استان از جمله محور کرمانشاه نیز امروز بسیار کم تردد است.

پناهنده با بیان اینکه تا روز ۱۲ فروردین  ۱۹۷هزار تردد در محور‌های استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۲۰۲هزار تردد ، کاهش ۲۴درصدی داشته است.

او گفت: تردد تجمعی روز ۱۲ فروردین و هفدهم  اجرای طرح چهار میلیون و ۷۹۷هزار تردد بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: تردد تجمعی مدت مشابه سال قبل ۹میلیون و ۱۲۴هزار بوده که نرخ کاهش تردد تجمعی ۴۷ درصد بوده است.

پناهنده با بیان اینکه پرترددترین محور همدان -بهار و بالعکس با ۲۶هزار تردد بوده است گفت:  متوسط سرعت در محور‌های استان همدان ۸۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

او با اشاره به تردد‌های ورودی و خروجی استان در این ایام، بیان کرد: تردد ورودی استان در روزگذشته ۱۴هزار و تردد خروجی ۱۶هزار بوده و این درحالیست که ورودی مشابه سال قبل ۲۵هزار و خروجی مشابه سال قبل ۲۶هزار بوده که نسبت به مدت مشابه کاهش ۴۱ درصدی داشته است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ص.ف

نظر شما