شناسهٔ خبر: 39132964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۰ خودروی غیربومی در زابل توقیف و اعمال قانون شدند

جانشین فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس این شهرستان ۱۹ واحد صنفی متخلف را پلمب و ۴۰ خودروی غیربومی را توقیف و اعمال قانون کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامرضا میرشکاری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در زابل و مصوبه ستاد مقابله با این ویروس، طرح ویژه نظارت بر اصناف در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پلیس امنیت عمومی زابل با همکاری کارشناسان اصناف، تعزیرات و هلال احمر با تشکیل چهار تیم تا کنون ۱۹ واحد صنفی متخلف را که اقدام به بازگشایی کرده بودند را پلمب و برای ۳۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: همچنین ۴۰ دستگاه خودروی غیربومی به پارکینگ منتقل و تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان برای جلوگیری از ورود مسافران و خودرو‌های غیربومی بسته شده است.

او با تاکید بر جدیدت بیشتر این طرح در روز طبیعت اظهارداشت: در کنار همدلی و تلاش‌های خالصانه نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف شکست ویروس کرونا در سایه همکاری و رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی و ماندن در خانه از سوی شهروندان محقق خواهد شد.

انتهاس پیام/گ

نظر شما