شناسهٔ خبر: 39132913 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اخبار دانش و فناوری قدس آنلاین

اولین اطلاعات از Galaxy Note ۲۰ فاش شد+ عکس

اطلاعات اولیه از شکل ظاهری و مشخصات فنی پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به نظر می رسد فرآیند نشت اطلاعات سامسونگ Galaxy Note ۲۰ آغاز شده است، ماه ها قبل از انتشار پرچمداران برند های مختلف معمولا این اتفاق می افتد اما کسی انتظار نشت اطلاعاتی در این زمان برای نوت ۲۰ سامسونگ را نداشت.

ظاهراً تصویری که تازه منتشر شده است که نشان می دهد گوشی بعدی، در سری Galaxy Note از نظر طراحی کلی آن چه شکلی است، نشت Galaxy Note ۲۰ توسط سردبیر Winfuture.de رولان کواندت در حساب توییتر خود (از طریق SamMobile) ارسال شده است.

او ادعا می کند تصاویر موجود در پست خود از قالب داخلی برای پوشش رسمی نمای جلد LED سامسونگ است و این قاب در کنار نوت ۲۰ پلاس آینده به فروش می رسد.



دو مورد در این تصاویر برجسته است، یکی از موارد بسیار بزرگ، در قسمت پشت گوشی است که احتمالاً نحوه راه اندازی دوربین عقب Note ۲۰ Plus است، نکته جالب دیگر در طراحی این است که قالب نشان می دهد Note ۲۰ دکمه های سخت افزاری خود را در سمت راست خواهد داشت نه در سمت چپ ، مانند تلفن های فعلی Galaxy Note ۱۰.

کواندت خاطرنشان کرد که نسبت ابعاد موجود در این قالب پوشاننده "نیز ممکن است کمتر باشد". به خاطر داشته باشید که سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی را در مورد گلکسی نوت ۲۰ (یا در واقع وجود این گوشی هوشمند) تأیید نکرده است. همچنین ممکن است که تغییرات طراحی، بین تصاویر کنونی و انتشار گوشی هوشمند رخ دهد.

این اطلاعات یک نشت بسیار سریع از گلکسی نوت ۲۰ است. مانند همیشه با این نوع اطلاعات ، این تصاویر را از قالب View Cover و قاب های احتمالی یافت شده است. در همین حال ، اگر نمی توانید تا اواخر امسال برای سری نوت ۲۰ صبر کنید ، سری گلکسی نوت ۱۰ همچنان در حال فروش است.

مشخصات Samsung Galaxy Note ۱۰ و Note ۱۰+

گلکسی نوت ۱۰ دارای نمایشگر کامل HD + ۶.۳ اینچی است، در حالی که نوت ۱۰+ از نمایشگر چهار برابر HD + ۶.۸ اینچی بزرگتر برخوردار است. هر دو گوشی هوشمند به پنل های خمیده S-AMOLED Infinity-O مجهز شده اند که دارای یک سوراخ پانچی در بالای مرکز برای دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی است. گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ به حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش مافوق صوت مجهز شده اند.



تراشه Exynos ۹۸۲۵ به نسخه های Galaxy Note ۱۰ و Note ۱۰+ قدرت می دهد، برای اتلاف گرما ، سری Note ۱۰ دارای خنک کننده محفظه هستند، نوت ۱۰+ دارای یک شکاف سیم ترکیبی است ، در حالی که هیچ شکافی برای ذخیره سازی خارجی در نوت ۱۰ وجود ندارد. گلکسی نوت ۱۰+ دارای یک باتری ۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۵W پشتیبانی می کند. از طرف دیگر ، نوت ۱۰ با شارژ سریع ۲۵W همراه است. هر دو گوشی هوشمند از شارژ معکوس PowerShare و شارژ سریع بی سیم پشتیبانی می کنند.

در قسمت پشتی نوت ۱۰ یک دوربین سه گانه وجود دارد که از یک لنز ۱۲ مگا پیکسلی با زاویه دید متغیر f / ۱.۵ تا f / ۲.۴ ، لنز Ultraide ۱۲۳ درجه ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ و ۴۵ تشکیل شده است، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی درجه ۲ با دیافراگم OIS و f / ۲.۱‌ است، گلکسی نوت ۱۰+ از سنسورهای دوربین مشابه نوت ۱۰ به همراه سنسور اضافی DepthVision VGA ToF برخوردار است.

هر دو پرچمداران سامسونگ One UI ۱.۱ را بر اساس Android ۹ Pie را به صورت پیش فرض اجرا می کنند، S-Pen با فعال کردن بلوتوث از یک عملکرد Air Actions استفاده می کند که امکان حرکت در دستگاه را از طریق حرکات دست، ممکن می کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی سامسونگ DeX ، بلندگوهای استریو تنظیم شده AKG ، فناوری صدای صدای فراگیر Dolby Atmos ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ، ANT + ، NFC GPS و USB Type-C اشاره کرد، نوت ۱۰ فاقد دکمه سخت افزاری برای دسترسی به Bixby Assistant و همچنین جک صوتی ۳.۵ میلی متری است.

انتهای پیام/

نظر شما