شناسهٔ خبر: 39132600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با همکاری مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون؛

پویش عکس «بازی در خانه» در حال برگزاری است

پویشِ عکس «بازی در خانه» با همکاری مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری و تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویش عکس «بازی در خانه» با همکاری کانون، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برندهای باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی ‌وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، بیش از یک ماه از ورود ویروس کرونا به کشورمان می‌گذرد و این اتفاق با زیباترین روزگار ایرانیان یعنی نوروز همراه شده است.

بر همین اساس، تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی تلاش کرده‌اند شرایطی برای سرگرمی و دورهمی‌های شادمانه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کنند تا سختی در خانه ماندن با #بازی_در_خانه کم‌تر شود و همه بتوانند با سرگرم کردن خانواده و مراقبت از عزیزان‌شان این روزگار را با تندرستی و شادمانی سپری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس‌های خود با هشتگ #بازی_ در_ خانه، #در_خانه_می‌مانیم، #در_خانه_بمانیم_بازی_کنیم، #کرونا و #کرونا_را_شکست_می‌دهیم، به این پویش بپیوندند و برنده جایزه‌های آن شوند.

انتهای پیام/4028/

نظر شما