شناسهٔ خبر: 39132045 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس انجمن قطعه‌سازان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قطعه سازان در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شدند

نجفی منش گفت: عدم پرداخت مطالبات قطعه سازان از مشکلات اصلی فعالان صنعت قطعه است چرا که نمی‌توانند مواد اولیه خود را تهیه کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت صنعت قطعه سازی اظهار کرد: هم اکنون عدم پرداخت مطالبات قطعه سازان ؛ یکی از مشکلات مهم این حوزه است چرا که قطعه سازان نمی‌توانند مواد اولیه خود را تهیه کنند.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: این مهم توسط بسیاری از ارگان‌ها همچون مجلس، شورای پول و اعتبار؛ بانک مرکزی و خودروسازان بررسی و پیگیری شده که امیدواریم سرعت بیشتری را به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان خودرو، مصرف کننده واقعی نیستند 

نجفی منش در ادامه از تاثیر کرونا بر این صنعت خبر داد و تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، مواد اولیه‌ای که از چین به کشور وارد می شد  متوقف شد و قطعه سازان مجبورند که آن از جای دیگر آن را تامین کنند که در این خصوص با مشکلات بسیاری مواجه هستند. این امر می‌تواند خط تولید خودرو را متوقف کند مگر آنکه اتفاق جدیدی رخ دهد.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ابراز امیدواری کرد که با اخذ تصمیمات درست و به موقع صنعت قطعه و خودرو بتواند رونق یابد چرا که با گسترش این بیماری، بسیاری از فعالیت‌ها متوقف شده و کار را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما