شناسهٔ خبر: 39128586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در ابتکاری جالب؛

مسابقات مجازی «قرآن» و «پومسه» تکواندوکاران اردبیلی برگزار می‌شود

اردبیل - سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل گفت: اولین دوره مسابقات مجازی «قرآن در خانه» و «پومسه» تکواندوکاران اردبیلی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد یوسفی اردبیلی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئول کمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان اردبیل عنوان کرد: توجه به مسائل فرهنگی ورزشکاران تحت هیچ شرایطی نباید مورد غفلت قرار گیرد و در این راستا قدردان ابتکار انجام یافته برای برگزاری اولین دوره مسابقه مجازی تحت عنوان «قرآن در خانه» و «پومسه» برای تکواندوکاران استان هستیم.

سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل در تشریح این ابتکار گفت: نظر به پیش رو بودن ایام فرخنده نیمه شعبان و عدم امکان تجمعات و برگزاری مراسم در اماکن ورزشی، این مسابقات مجازی برای تکواندو کاران سراسر استان اردبیل پیش بینی شده است.

وی افزود: در این رقابت فرهنگی و ورزشی در تلاش هستیم تا در عین توجه به شرایط حاکم شیوع ویروس کرونا و لزوم فرهنگ سازی برای اقامت در خانه، بر ضرورت لحاظ پیوست‌های فرهنگی و معنوی و تربیت روحی در کنار ورزش و تعلیمات جسمی نیز تأکید کنیم.

یوسفی اردبیلی با بیان اینکه مسابقه ترتیب داده شده در بخش قرآن، در دو رشته تحقیق و ترتیل و با انتخاب سوره‌ها و آیاتی مرتبط با مناسبت نیمه شعبان برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: همزمان با این حرکت قرآنی، مسابقه اجرای پومسه در خانه نیز مد نظر قرار گرفته که تکواندو کاران علاقه مند از سراسر استان فایل ویدئویی اجراهای خانگی خود را با لباس ورزشی تکواندو و شرایط اعلامی برای مسئولان تعیین شده آقایان و بانوان ارسال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم هر رشته و در هر رده پسران و دختران پس از داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، از حضور افتخاری فرهاد رنجبر قاری و مدرس قرآن و از پیشکسوتان تکواندو به عنوان ناظر فنی بخش قرآنی این مسابقات مجازی قدردانی کرد.

نظر شما