شناسهٔ خبر: 39128373 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خشنود در گفتگو با دانشجو:

تحویل دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر تا پایان ترم تحصیلی / سازمان سنجش باید بر اساس امکانات دانشجو پذیرش کند

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: دو خوابگاهی که به دلیل مشکلات مجبور به تخلیه آن شده بودیم تا پایان ترم تحصیلی به دانشجویان تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

عبدالمجید خشنود، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه و افزایش ظرفیت در سال جدید گفت: از دو سال قبل پایه‌ای را بنا گذاشتیم که بر اساس همین برنامه، برای سال جدید نه پیش بینی برای افزایش ظرفیت خوابگاه داریم و نه برنامه‌ای برای ساخت خوابگاه جدید خواهیم داشت.

وی افزود: پیش بینی ما این است چیزی حدود دو هزار دانشجو از بین ۷ هزار دانشجوی دانشگاه داریم همان ظرفیت را پیش بینی می‌کنیم، البته توصیه معاونت دانشجویی به بخش آموزش دانشگاه و حتی سازمان سنجش و وزارت علوم این است که در پذیرش دانشجو به گونه‌ای باشد که به سمت افزایش کیفیت پیش برویم.

خشنود ادامه داد: در جلسه‌های داخلی توصیه اکید کردیم که بتوانیم تا یک حدی ورودی خوابگاه‌ها را کم کنیم، تا بتوانیم کیفیت خوابگاه را افزایش دهیم. البته کیفیت خوابگاه خیلی بد نیست. بعضی خوابگاه هستند که امکانات بهبود کیفیت دارند برای نیم سال گذشته فعلی مشکلی در البته پیک ظرفیت در نیم سال پاییز است که اینجا مشکلی نداشتیم همه اسکان حتی دانشجویان نوبت دومان که متقاضی خوابگاه بودند اسکان پیدا کردند دو خوابگاه خودگردان را تخصیص داده بودیم و متقاضی جدی که خوابگاه نرسد نداشتیم.

وی ادامه داد: دو خوابگاه استیجاری داریم که دانشجویان نسبت به امکانات این خوابگاه‌ها اعتراضاتی داشتند که برطرف شد. خوابگاه‌هایی که برای مشکلاتی داشتند و به همین تخلیه شده بود، تا پایان ترم تحصیلی تحویل می‌دهیم.

نظر شما