شناسهٔ خبر: 39127928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فدراسیون فوتبال درصدد تشکیل تیم ملی «ب»

فدراسیون فوتبال درصدد است تا تیم ملی ب را برای کمک به تیم بزرگسالان تشکبل دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حذف تیم ملی فوتبال امید ایران از رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، این تیم تا ۲ سال دیگر برنامه‌ای نخواهد داشت و همین موضوع سبب شده تا فدراسیون فوتبال به دنبال راهکار جدیدی باشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد هستند تا تیم ملی ب را تشکیل بدهند تا بازیکنان این تیم بتوانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان باشند. اعضای این تیم را بازیکنان تیم ملی امید و ستاره‌های جوان لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

تیم ملی امید امیدوار بود طلسم نرسیدن به المپیک را بشکند اما با حمید استیلی و کادرفنی اش نتوانست به ژاپن برسد و از گردونه مسابقات حذف شد.

معراج اسماعیلی (ذوب آهن)، حبیب فرعباسی (نفت مسجد سلیمان)، مهران درخشان مهر (ذوب آهن اصفهان)، امید نورافکن (سپاهان اصفهان)، عارف آقاسی (فولاد خوزستان)، شاهین طاهرخانی (استقلال تهران)، حسین ساکی (صنعت نفت آبادان)، مهدی مهدی خانی (وارژدین کرواسی)، محمد محبی (سپاهان)، مهدی قائدی (استقلال)، رضا جبیره (نفت)، علی شجاعی (نساجی)، امیر روستایی (پرسپولیس)، رضا شکاری (تراکتور) و اللهیار صیادمنش (استانبول اسپور) بازیکنانی هستند که در کنار دیگر فوتبالیست‌ها می‌توانند با حضور در تیم ب کمک اساسی برای دراگان اسکوچیچ باشند.

البته با جدایی استیلی از تیم امید، هنوز وضعیت کادر فنی این تیم مشخص نشده، اما به هرحال تیم ملی بزرگسالان ایران کار سختی برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی دارد.

شاگردان اسکوچیچ در گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با تیم‌های عراق، هنگ کنگ، بحرین و کامبوج همگروه هستند و در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارند. این تیم در مهر و آبان در ۴ بازی باید با هنگ کنگ (ورزشگاه آزادی)، کامبوج (کامبوج)، بحرین (ورزشگاه آزادی) و عراق (ورزشگاه آزادی) بازی کند.

انتهای پیام/

نظر شما