شناسهٔ خبر: 39127801 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مسئول گروه جهادی فانوس لرستان:

توزیع ۹۰۰۰ ماسک در بین روستاهای لرستان/ گروه‌های جهادی لرستان همپای مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند

مسئول گروه جهادی فانوس لرستان گفت: بیش از ۹ هزار ماسک تنفسی و یک هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی‌کننده در بین اقشار آسیب‌پذیر و روستاهای لرستان تهیه و توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اشرف آرین درباره اقدامات جهادگران برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: گروه‌های جهادی لرستان همپای مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند و در این راه تلاش می‌کنند تجهیزات بهداشتی موردنیاز آن‌ها را تامین کنند.

وی افزود: یکی اقدامات گروه جهادی فانوس تولید ماسک دو لایه و تک لایه با آستر ضد رطوبت و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده توسط جهادگران گروه جهادی فانوس در روستاهای شهرستان الیگودرز است.

عضو مجمع جهادی لرستان بیان کرد: بیش از ۹ هزار ماسک و  یک هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی کننده در بین روستاهای نزدیک شهرستان الیگودرز و اقشار آسیب‌پذیر توزیع تولید و توزیع شده است. در گروه جهادی فانوس ۳۲ نفر فعالیت دارند که در دو کارگاه خیاطی به تولید ماسک‌های تنفسی بهداشتی مشغول هستند. ۱۲ نفر نیز در تولید مواد ضدعفونی‌کننده فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی فانوس امکان تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تنفسی را دارد داشته و مواد ضدعفونی‌کننده را در بسته‌بندی ۲۰۰ سی‌سی تهیه کرده و در حاشیه شهر و روستاها توزیع می‌کند. یکی از اصلی‌ترین مراکز توزیع تولید گروه‌های جهادی مراکز درمانی و تجهیز مدافعان سلامت مردم است.

انتهای پیام/4021/

نظر شما