شناسهٔ خبر: 39127719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خروجی های شهر ایلام بسته شد

فرمانده پلیس راهور استان ایلام اعلام کرد: بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در جامعه مبادی ورودی و خروجی ایلام بسته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ کهزادی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه با کرونا در استان اظهار کرد : با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کویید ۱۹ در استان ، امروز نیز طرح جلوگیری از ورود و خروج خودروها در شهرهای استان ایلام در حال اجرا است .

او تاکید کرد : در این طرح نیروهای پلیس با جدید با متخلفان برخورد و نسبت به اعمال قانون آنها به مبلغ ۵ میلیون ریال و توقیف خودروهای آنان به مدت یک ماه اقدام خواهند کرد .

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام هدف از اجرای این طرح را نابودی کامل ویروس کرونا در جامعه برشمرد و از همه ی هم استانی های ایلامی خواست در این طرح یاری گر پلیس باشند .

این طرح در حالی در استان ایلام در حال اجرا است که دادستان مرکز استان نیز از برخورد با افرادی که در روز طبیعت قصد رفتن به تفرجگاه ها و اماکن تفریحی را دارند خبر می دهد.

بنابر آخرین اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تا کنون بیش از ۲۸۸ نفر در استان ایلام به بیماری ویروسی کرونا مبتلا شده اند.

در این مدت نیز ۲۷ نفر در استان بر اثر ابتلا به بیماری کویید ۱۹ جلن خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ه 

نظر شما